reklama

Jahodovo-jogurtova torta a la jahodovo-jogurtova torta

Inu, ked je clovek v cudzom meste so zapalom priedusiek, pomaly sa zacne nudit. A ked sa nudi, zacne vymyslat. A ked sa velmi nudi (zase vela veci sa so zapalom priedusiek vymysliet neda), zacne varit…

Písmo: A- | A+
Diskusia  (80)
Zdroj: blogs.handbag.com
Zdroj: blogs.handbag.com 


 Ako krpec som mal strasne rad smotanovu tortu. Postupom casu sa zmenilo iba jedine – nejako sa v rodine prestala varit – vlastne chladit. Tak som sa podujal tuto nadludsku ulohu zdolat sam.

Co na to potrebujeme:

 - Piskoty (kolko bude treba)
 - 2 ks jogurt biely – kedze smotanu som nevedel aku kupit a ako pripravit
 - Jahody (pripadne ine ovocie – alebo aj zeleninu, kto ma ako rad. Ved vseliaki sme…)
 - Granko (kolko bude treba)

  Zakladne suroviny. V pozadi su vianocne kolaciky od Lucky, zomierajuci petrzlen a moje volne distribuovatene grepy, kedze momentalne nemozem kvoli liekom jest nic kysele...


Postup:

 1. Do misky naukladame piskoty. Mozme ich tam aj ledabolo nahadzat, ale – jeme predsa aj ocami! Sice ich o chvilku cele zapatlame jogurtom, hreje nas vsak pocit dobre vykonanej prace a – zabili sme o niekolko minut viac ;)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

  Pekne naukladane piskotky...


 2. Jogurtom zatrepeme a polievkovou lyzicou celkom pokryjeme piskoty. Masu ako-tak uhladime – po jogurte lyzicou zasadne necapkame! Ma totiz hlupu vlastnost striekat na vsetky strany…

Pozn. aut.: V nasledujucom bode som viedol dlhu vnutornu diskusiu, ci dat najprv granko a potom jahody alebo naopak. Vyhrala vsak kombinacia jahody a nasledne granko. Zdovodnim – takto sa ovocie a kakao vsiakne do piskot; opacne by do piskot vsiakli iba jahody. Uff, a ze pri vareni netreba rozmyslat…

 4. Jahody este pred vlozenim do misky nakrajame na mensie kusky. Oplati sa, minule som si miesto jahod dal ananas a skoro som sa tym hnusnym zltym kusom zadrhol.

 5. Zasypeme grankom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

  A prizemie je hotove!


 6. Polozime dalsiu vrstvu piskot a prelejeme jogurtom. Body 4., 5. a 6. sa daju opakovat do zblbnutia, limitovany sme iba zasobami surovin a velkostou nadoby.

  Rozostavane prve poschodie...


 7. Miskou pobuchame o stol, podlahu alebo nieco ine, pripadne nou mozme naklepat rezne na obed. Toto (to pobuchanie) som minule videl na TV Paprika (som prepinal, ked prave bola reklama po Spidermanovi), kde robili tiramisu, vraj aby sa jogurt (v ich pripade ten syr) dostal aj do najmensej strbinky. Ej, kotuha jedna!

 8. Podla fantazie finalne dozdobime. Tu sa netreba nechat odradit ani udivenymi pohladmi spolubyvajucej, ktora prave pobehuje okolo a vari ryzu na rizoto. Fakt, ze si fotite misku s piskotami radsej uz ani nekomentuje…

SkryťVypnúť reklamu
reklama

  Tram-ta-ra-raaaaa!


 9. Cast najtazsia – vlozime do chladnicky a cakame! Cakat treba minimalne 24 hodin. Plati, cim dlhsie, tym lepsie! Zase to ale netreba prehanat samozrejme, tyzden je uz asi privela. Ja som vydrzal minule vyse 48 hodin – doteraz nechapem ako…

 10. A mozeme jest ;)

 Hmm, ako si tak prechadzam svoje posledne clanky – periem, zehlim, varim?! Neskutocne… Tak sa zda, ze mam prilis vela volneho casu. Nutne potrebujem nieco na jeho uzitocne travenie! Tak napriklad novy pocitac. Alebo frajerku…

:D


Miro 'amplitur' Zajko

Miro 'amplitur' Zajko

Bloger 
  • Počet článkov:  169
  •  | 
  • Páči sa:  0x

     Vyštudovaný informatik a marketingový manažér. Pracuje, pretože inak by mal príliš veľa voľného času (viď foto). Momentálne v Prahe.     A dakedy tu bolo, že "závislý na dobrých knihách, dobrých jedlách, dobrých filmoch, dobrých počítačových hrách a dobrých ľuďoch (špeciálne výnimočných ženách) - jednoducho, milovník života" Tak som zvedavý, či sa niečo zmení...(kontra)produktívny kontakt:zajko(a)blog(o)sme(o)sk Zoznam autorových rubrík:  Z poetického črievkaZabíjanie voľného časuUdrelo mi do receptoraHistorický šermDo denníkaZo zeleného zošitaSpoza notebookupre Kristínkupre KatkuŠpanielsko, Portugalsko 2007NajsúkromnejšiePražské denníkyTenerife 2008Maroko 2009Kuba 2009SúkromnéSpoločnosťNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu