reklama

Zmierenie alebo Pohoda, klídek, tabáček

Po strastiplnej ceste lučeneckým autobusom so opať v Prahe. Ležím v posteli, v telke práve hrá Hey there, Delilah a ja jem domovianočné arašidy, prvý krát fajčím jahodovotabakovú vodnú fajku (ktorú mi dala bývalá frajerka na bývalé narodeniny), čítam knižku a popíjam famózne Šardoné (ktoré som preddostal na budúce narodeniny) a tak sa poohliadam za rokom 2007... Zmenil som prácu, zmenil som krajinu a sám som sa nezmenil. Žijem, som zdravý, mám skvelú rodinu, mám domov, kam sa možem hocikedy vrátiť, stále mám zopár naozajstných priateľov, miloval som a bol som milovaný - mal som a mám viac, než má mnoho ostatných ľudí... A tak sa mi zdá, že tento dvetisícisiedmy nebol zase až taký zlý rok...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)
Zdroj: www.axialis.com
Zdroj: www.axialis.com 

Miro 'amplitur' Zajko

Miro 'amplitur' Zajko

Bloger 
  • Počet článkov:  169
  •  | 
  • Páči sa:  0x

     Vyštudovaný informatik a marketingový manažér. Pracuje, pretože inak by mal príliš veľa voľného času (viď foto). Momentálne v Prahe.     A dakedy tu bolo, že "závislý na dobrých knihách, dobrých jedlách, dobrých filmoch, dobrých počítačových hrách a dobrých ľuďoch (špeciálne výnimočných ženách) - jednoducho, milovník života" Tak som zvedavý, či sa niečo zmení...(kontra)produktívny kontakt:zajko(a)blog(o)sme(o)sk Zoznam autorových rubrík:  Z poetického črievkaZabíjanie voľného časuUdrelo mi do receptoraHistorický šermDo denníkaZo zeleného zošitaSpoza notebookupre Kristínkupre KatkuŠpanielsko, Portugalsko 2007NajsúkromnejšiePražské denníkyTenerife 2008Maroko 2009Kuba 2009SúkromnéSpoločnosťNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu