reklama

Chcel by som ti štekať

Moje včerajšie nočné básnenie venované všetkým ženám a hlavne ženám, ktoré mi boli všetkým.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (41)
Zdroj: epicurious.blogs.com
Zdroj: epicurious.blogs.com 


* * *

Prečo ma tvoje oči
tak ľahko premôžu?
Lebo ti nimi sľúbim,
čo pery nemôžu.

* * *



Tak chcel by som

Tak chcel by som byť bezohľadný
a kašľať ľuďom na sny.
Tak chcel by som byť zatvrdený,
a som po láske hladný.

Tak chcel by som byť neprístupný
a nie tu chytať v žite.
Tak chcel by som byť arogantný,
nie strážiť vás, kým spíte.

Tak chcel by som byť neľútostný
a zatiaľ som ten kladný.
Tak chcel by som byť namyslený,
no neviem zostať prázdny.

Tak chcel by som byť odmietavý,
nie tíšiť bôle piesňou.
Tak chcel by som byť bezcitný,
tak veľmi chcem – no nie som.

Tak chcel by som byť neprístupný
a nie tu plakať v básni.
Tak chcel by som byť nas...rdený,
vydržal som len pár dní.

Tak chcel by som byť neúprosný,
sťa rieka mimo brehov.
Tak chcel by som byť ľahostajný...
Tak chcel by som byť s Tebou!

* * *

Chcel by som ti štekať,
to, čo kvetu čmeliak.
Tajomstvá, čo o nás
vieš len ty a len ja.

* * *

Básnik a múza
( nekrvavý polsonet )

Zatvorí svoju múzu do fľašky od vína
nech naňho celkom na dne do rána spomína.

Pustí ju, keď mu sľúbi, že ihneď odletí
a koniec jeho pera už viac neposvätí.

Pomaly zdvihla hlavu – on smutne zaplesal.
Sľúbila. Ako šíp mihla sa k nebesám.
A básnik? Bez vína. Bez múzy. Zase sám...

* * *

Vždy, keď začnem písať básne
zjavíš sa vo vzduchoprázdne.
Usmeješ sa, a ja zrazu
smiem, čo básne nedokážu.


Miro 'amplitur' Zajko

Miro 'amplitur' Zajko

Bloger 
  • Počet článkov:  169
  •  | 
  • Páči sa:  0x

     Vyštudovaný informatik a marketingový manažér. Pracuje, pretože inak by mal príliš veľa voľného času (viď foto). Momentálne v Prahe.     A dakedy tu bolo, že "závislý na dobrých knihách, dobrých jedlách, dobrých filmoch, dobrých počítačových hrách a dobrých ľuďoch (špeciálne výnimočných ženách) - jednoducho, milovník života" Tak som zvedavý, či sa niečo zmení...(kontra)produktívny kontakt:zajko(a)blog(o)sme(o)sk Zoznam autorových rubrík:  Z poetického črievkaZabíjanie voľného časuUdrelo mi do receptoraHistorický šermDo denníkaZo zeleného zošitaSpoza notebookupre Kristínkupre KatkuŠpanielsko, Portugalsko 2007NajsúkromnejšiePražské denníkyTenerife 2008Maroko 2009Kuba 2009SúkromnéSpoločnosťNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu