reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miro 'amplitur' Zajko

Miro 'amplitur' Zajko

Bloger 
  • Počet článkov:  169
  •  | 
  • Páči sa:  0x

     Vyštudovaný informatik a marketingový manažér. Pracuje, pretože inak by mal príliš veľa voľného času (viď foto). Momentálne v Prahe.     A dakedy tu bolo, že "závislý na dobrých knihách, dobrých jedlách, dobrých filmoch, dobrých počítačových hrách a dobrých ľuďoch (špeciálne výnimočných ženách) - jednoducho, milovník života" Tak som zvedavý, či sa niečo zmení...(kontra)produktívny kontakt:zajko(a)blog(o)sme(o)sk Zoznam autorových rubrík:  Z poetického črievkaZabíjanie voľného časuUdrelo mi do receptoraHistorický šermDo denníkaZo zeleného zošitaSpoza notebookupre Kristínkupre KatkuŠpanielsko, Portugalsko 2007NajsúkromnejšiePražské denníkyTenerife 2008Maroko 2009Kuba 2009SúkromnéSpoločnosťNezaradené

reklama

Z poetického črievka

Zvečera

Miro 'amplitur' Zajko

Zvečera

Tak som sa dnes preflákal v robote a keďže som sa výnimočne ocitol doma už pred siedmou, nechcelo sa mi len tak podaromnici vysedávať. A tak - šup ho na koncert! Do XTtrojky. Na Houpací koně a Bez peří. Presne podľa rokom osvedčeného hesla - kapely to musia byť neznáme a s čo najpodivnejšími menami. Koncerty to boli skvelé, ale nie o tom som chcel. Pod vplyvom večera som si totiž do mobilu naťukal pár básní. Tu sú:

  • 3. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 329x
  • 11
Chcel by som ti štekať

Miro 'amplitur' Zajko

Chcel by som ti štekať

Moje včerajšie nočné básnenie venované všetkým ženám a hlavne ženám, ktoré mi boli všetkým.

  • 13. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 801x
  • 41
Neminuté básne

Miro 'amplitur' Zajko

Neminuté básne

Ako som sa tak v utorok prehrabával v mojich papieroch a upratoval si veci po bývalej robote, do ruky mi padol aj zošit s poznámkami zo školenia z bývalejbývalej roboty v Hamburgu. A medzi rokapol starými vysvetleniami, ako nastavovať webserver, pojednaní o finančných derivátoch a interpretácii štruktúry databázy som našiel zastrčené dávno zabudnuté básne.

  • 26. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 116x
  • 6
Nie je to jeseňou

Miro 'amplitur' Zajko

Nie je to jeseňou

Iba som minule sedel o skoropolnoci v skoroprázdnom bare nad skoroprázdnym pohárom a čakal na ľudí, ktorých som dlho nevidel. Medzitým si prisadla Ona. Nepovedala ani slovo. Iba mi pozerala do očí. Vyčítavo. Keď s hrmotom prišli ostatní, nečujne sa vytratila. A toto mi po nej zostalo...

  • 18. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 735x
  • 27
Maličká básnička (13)

Miro 'amplitur' Zajko

Maličká básnička (13)

Moje maličké básničky...

  • 1. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 27
reklama
Maličká básnička (12)

Miro 'amplitur' Zajko

Maličká básnička (12)

Moje maličké básničky...

  • 2. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 19
Maličká básnička (11)

Miro 'amplitur' Zajko

Maličká básnička (11)

Moje maličké básničky...

  • 18. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 25
Maličká básnička (10)

Miro 'amplitur' Zajko

Maličká básnička (10)

Moje maličké básničky...

  • 30. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 483x
  • 14
Maličká básnička (9)

Miro 'amplitur' Zajko

Maličká básnička (9)

Moje maličké básničky...

  • 22. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 20
Som ako Malý princ

Miro 'amplitur' Zajko

Som ako Malý princ

Som ako Malý princ, milujem vôňu Ruží. Som ako Malý princ, po svojej Líške túžim.

  • 27. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
reklama
Smutné básne

Miro 'amplitur' Zajko

Smutné básne

pre smutný svet:

  • 22. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 25
Maličká básnička (8)

Miro 'amplitur' Zajko

Maličká básnička (8)

Moje maličké básničky...

  • 8. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Maličká básnička (7)

Miro 'amplitur' Zajko

Maličká básnička (7)

Moje maličké básničky...

  • 27. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 420x
  • 6
VVVVoľným veršom

Miro 'amplitur' Zajko

VVVVoľným veršom

Výstredné výmysly (vlastne vlastná výpoveď) vytrvalého výskumníka vo výstrihovej vede.

  • 19. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 726x
  • 17
Cesta

Miro 'amplitur' Zajko

Cesta

(báseň)

  • 19. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 363x
  • 4
reklama
Maličká básnička (6)

Miro 'amplitur' Zajko

Maličká básnička (6)

Moje maličké básničky...

  • 19. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Prepáč...

Miro 'amplitur' Zajko

Prepáč...

(báseň)

  • 13. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Hľadanie

Miro 'amplitur' Zajko

Hľadanie

  • 12. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Ideálna teória ideálu

Miro 'amplitur' Zajko

Ideálna teória ideálu

Ideálna žena má ideálnu predstavu o ideálnom mužovi. Ideálny muž má ideálnu predstavu o ideálnej žene. Z týchto dvoch axióm vychádza základná téza: Keďže ideálna idea môže byť iba jedna, vzájomné ideály oboch pohlaví sa od seba musia podstatne líšiť.

  • 6. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 555x
  • 4
MMMMiniatúry

Miro 'amplitur' Zajko

MMMMiniatúry

Moje malé masírovanie mozgu...

  • 4. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
reklama
SkryťZatvoriť reklamu