reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miro 'amplitur' Zajko

Miro 'amplitur' Zajko

Bloger 
  • Počet článkov:  169
  •  | 
  • Páči sa:  0x

     Vyštudovaný informatik a marketingový manažér. Pracuje, pretože inak by mal príliš veľa voľného času (viď foto). Momentálne v Prahe.     A dakedy tu bolo, že "závislý na dobrých knihách, dobrých jedlách, dobrých filmoch, dobrých počítačových hrách a dobrých ľuďoch (špeciálne výnimočných ženách) - jednoducho, milovník života" Tak som zvedavý, či sa niečo zmení...(kontra)produktívny kontakt:zajko(a)blog(o)sme(o)sk Zoznam autorových rubrík:  Z poetického črievkaZabíjanie voľného časuUdrelo mi do receptoraHistorický šermDo denníkaZo zeleného zošitaSpoza notebookupre Kristínkupre KatkuŠpanielsko, Portugalsko 2007NajsúkromnejšiePražské denníkyTenerife 2008Maroko 2009Kuba 2009SúkromnéSpoločnosťNezaradené

reklama

Udrelo mi do receptora

Tormenta

Miro 'amplitur' Zajko

Tormenta

alebo Čo má spoločný zánik templárskeho rádu s dneškom? Utrpenie… Dnes som bol objednaný k zubárke. Pre niekoho normálna vec, ako ísť napríklad kúpiť ráno 6 rohlíkov, liter mlieka a bulvár do obchodu. Pre niekoho ani nie. Ja patrím do skupiny “ani nie”.

  • 23. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 209x
  • 14
Ruzovi teroristi 2: Don Quijote si cuca palec na nohe

Miro 'amplitur' Zajko

Ruzovi teroristi 2: Don Quijote si cuca palec na nohe

Tak sme mali dnes velmi zaujimavy pokec s ruzovymi support tetami. Ak by som nebol v euforii z toho, ze letim do Zurichu na dva tyzdne, tak by som sa tak nebavil. Teda, bavil, ale asi nie tak kralovsky. Ved posudte sami…

  • 8. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 659x
  • 12
Proaktívna kontrapropaganda alebo Ako podviesť podvodníkov

Miro 'amplitur' Zajko

Proaktívna kontrapropaganda alebo Ako podviesť podvodníkov

Stalo sa (ne)milou (ako pre koho, všakže...) tradíciou, že každý materiál určený na testovanie vedomostí našich žiakov sa pravidelne „záhadne“ objaví na internete zopár dní/hodín pred oficiálnym zverejnením. Ako je to možné? Nikto (zodpovedný) netuší. Vraví sa o úniku informácií z ministerstva, najnovšie sa na scéne objavili hackeri. Wow! Čo žiak neurobí pre to, aby si zvýšil percento úspešnosti z danej skúšky... Ako sa dá celému problému vyhnúť? Nasledovne...

  • 15. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 378x
  • 7
EuroRest - dovolenka pre hlupakov

Miro 'amplitur' Zajko

EuroRest - dovolenka pre hlupakov

Oznamujeme vam tymto, ze ste boli vytypovany k odberu hoteloveho seku in blanco zarucujuceho 14 BEZPLATNYCH NOCLAHOV V 1000 HOTELOCH na Slovensku a 13 europskych statoch. Prisiel aj vam podobny (ehm, rovnaky) spam (hoax)? Pozrel som sa mu na zubky a nakoniec nie je taky vyhodny, ako je prezentovany. Vlastne - nie je vyhodny vobec.

  • 7. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 15 762x
  • 25
Profesionáli pracujú pre vás

Miro 'amplitur' Zajko

Profesionáli pracujú pre vás

Tak som si včera povedal, že nenechám moje ťažko zarobené (rozumej „zázrakom ešte neminuté“) peniažťoke len tak sa povaľovať, keď môžu na seba (rozumej „na mňa“) zarábať. Keďže som v transakciách finančných dokonalý laik (napísal by som „finančný panic“, tento status mi bol odobratý v bolestivom a búrlivo ukončenom vzťahu s istou B. M. G. (nie, neboli to Baltazár, Melichar a Gašpar) Ale vraj dostanem niečo späť! Vrchnosti vďaka...), obrátil som sa na svoju banku. Zameral som sa na termínovaný vklad s viazanosťou na jeden mesiac. Na dlhšie som sa zatiaľ neodvážil. Predsa len...

  • 30. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 459x
  • 24
reklama
Slovákov sprievodca po Taliansku (všeobecné informácie)

Miro 'amplitur' Zajko

Slovákov sprievodca po Taliansku (všeobecné informácie)

Mno, keďže práve dojedám mnou z Talianska v batohu prinesené cestoviny s omáčkou zo slovenskej Nivy posypanej talianskym Parmezánom prineseným sestrou z jej taliansko–francúzskeho stopu, usúdil som, že je najvyšší čas spís(k)ať opäť niekoľko rád a náučných pozorovaní z tejto záhadnej krajiny. PS: tento článok bol napísaný 2. septembra 2005. Nikdy ale nebol uverejnený. Pôvodne mal byť jedným zo série článkov o našom šermovaní v Taliansku a mal naň nadväzovať článok o Chesterfieldovi. K nemu som sa nijako nemohol dokopať, preto som vydanie tohto článku neustále odkladal. Keďže však obsahuje všeobecné informácie odpozorované z praktického života, v práve prepukajúcom dovolenkovom období sa niekomu možno zíde.

  • 14. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 978x
  • 21
Piesenka

Miro 'amplitur' Zajko

Piesenka

Keď som bol v Nemecku, tešil som iba na Galileo, Simpsonovcov, Bully Parade, CNN, MTV a Vivu. Nič iné sa tam totiž v hotelovej telke pozerať nedalo. A ostatné bolo platené...

  • 28. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 271x
  • 20
Ponaučenie tretie alebo To je rozum, na tý roky...

Miro 'amplitur' Zajko

Ponaučenie tretie alebo To je rozum, na tý roky...

Stavy Predzamilovanosti sú veľmi nebezpečné. Z dialógu o správe tela je totiž väčšinou vylúčený mozog (pôvodne tu bolo napísané „rozum“, ale – mozog bez rozumu existovať môže, v opačnom smere toto tvrdenie zabŕda do mýtického sveta obrov, politikov a Jehovistov)...

  • 8. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 378x
  • 37
Mám v sebe kus vola

Miro 'amplitur' Zajko

Mám v sebe kus vola

Po v St. Pauli preflámovanej piatkovej noci a veľmi nesmelom sobotnom vstávaní sme šli s kolegom na obed. O pol tretej. Samozrejme, vo veľkom štýle. Reštaurácia Block House. Na poprávku sme si dali pivo. A polievku. A stéééjk!

  • 5. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 53
Ako som fotil kráľovnú (event ride)

Miro 'amplitur' Zajko

Ako som fotil kráľovnú (event ride)

Ako by malo vyzerať také nasávanie?!, pýtali sa ma mnohí po uverejnení môjho predchádzajúceho článku (Outdoor Activities III alebo Ako nasávať). Tu je jedna z možností. Pretože v tú inkriminovanú sobotu mala byť v hamburgskom prístave na pravidelnej prehliadke Queen Mary II. Tá loď... (UPOZORNENIE: Uvidíte tu prevažne veci a miesta v Hamburgu, ktoré sa nachádzajú mimo štandardných turistických trás a ktoré by ste inde vidieť nemohli. Plus pridám aj jedno varovanie pre ortodoxných: všetky fotografie a videá sú zhotovené fotograficky nevzdelaným autorom a jeho mobilným telefónom. Tak ma potom z ničoho neobviňujte...)

  • 21. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 19
reklama
Je staroba choroba?

Miro 'amplitur' Zajko

Je staroba choroba?

To už dávno neplatí. Toto známe tvrdenie sa musí adaptovať na dnešné pomery. Odo dneška vravím: "Staroba je luxus". Pretože dnes ráno som šiel z jednej inštitúcie ako typická slovenská meštiacka rodina v deň výplaty - dve plné igelitové tašky. Minutých 880,- slovenských korún. Nie, nebol som v hypermarkete. Ale v lekárni. Bol som vybrať časť liekov pre starých rodičov...

  • 31. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Znásilnený

Miro 'amplitur' Zajko

Znásilnený

Syn slnka, zeme, dažďa a vetra. Dieťa ľudských rúk. Jeden z najlepších vynálezov ľudstva. Obyčajný chlieb. Obyčajný?

  • 20. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 43
Pesimistické konštatovanie

Miro 'amplitur' Zajko

Pesimistické konštatovanie

Tak, a polovica prázdnin v prdeli...

  • 1. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Zápisky z histórie

Miro 'amplitur' Zajko

Zápisky z histórie

V kalendári sa píše rok 1590. Na tróne sedí výstredný cisár Rudolf II. Vrcholí a bujnie renesancia. A ja ležím na gauči a strašne sa rehocem...

  • 10. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Stupidita vládne svetu?

Miro 'amplitur' Zajko

Stupidita vládne svetu?

Skoro ma porazilo! Tak takýto „inzerát“ dnes uverejnil denník Nový Čas na 8. strane:

  • 30. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 48
reklama
O pádoch

Miro 'amplitur' Zajko

O pádoch

Uplynulý víkend bol výnimočný. Spoznal som nových ľudí. Videl som nové veci. A prežil som príbehy, ktoré otriasli mojím naivne krehkým vnútorným svetom.

  • 13. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
Žuj a nechaj žuť!

Miro 'amplitur' Zajko

Žuj a nechaj žuť!

Cez víkend sme mali s kamošmi búrlivú diskusiu – jesť a či nejesť držkovú polievku a iné nie práve vábne vyzerajúce či znejúce pokrmy? K celému problému som zaujal nasledovné stanovisko...

  • 31. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 23
911

Miro 'amplitur' Zajko

911

You know what I'm sayin'? Yo, fellas havin' problems with the chicks? I want you right now to turn the lights down low Pull your girl up next to you I want you to sing this to her:

  • 16. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu