reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miro 'amplitur' Zajko

Miro 'amplitur' Zajko

Bloger 
  • Počet článkov:  169
  •  | 
  • Páči sa:  0x

     Vyštudovaný informatik a marketingový manažér. Pracuje, pretože inak by mal príliš veľa voľného času (viď foto). Momentálne v Prahe.     A dakedy tu bolo, že "závislý na dobrých knihách, dobrých jedlách, dobrých filmoch, dobrých počítačových hrách a dobrých ľuďoch (špeciálne výnimočných ženách) - jednoducho, milovník života" Tak som zvedavý, či sa niečo zmení...(kontra)produktívny kontakt:zajko(a)blog(o)sme(o)sk Zoznam autorových rubrík:  Z poetického črievkaZabíjanie voľného časuUdrelo mi do receptoraHistorický šermDo denníkaZo zeleného zošitaSpoza notebookupre Kristínkupre KatkuŠpanielsko, Portugalsko 2007NajsúkromnejšiePražské denníkyTenerife 2008Maroko 2009Kuba 2009SúkromnéSpoločnosťNezaradené

reklama

Pražské denníky

V ženskom svete

Miro 'amplitur' Zajko

V ženskom svete

V to sobotné ráno som mal na raňajky – nejako okolo jednej hodiny, keď som zdvorilo odmietol ísť so spolubývajúcimi na obed do čínskej reštiky – ďalšiu variantu jogurtovej torty (banán, hrozienka a med). Inak, ten banán som si kúpil v piatok v Tescu, kam som pôvodne šiel len pre žiarovku. Tá v mojej izbe sa mi vypálila a byť 2 dni potme je veľa už aj na mňa (môžem ja za to, že v Albertovi nemajú žiarovky?!) Zjedol som teda polku torty (druhú polovicu som nechal pre Hemana, ale nejako sa k nej nemá, takže... Soráč brácho, muehehe!!!), obliekol sa a vyrazil do Lucerny. Práve tam totiž prebiehal Japonský den. Dokelu, vlastne nie! Ešte predtým som zaskočil do podblížstojaceho kaderníckeho salónu. Po dvoch mesiacoch som už akútne potreboval ostrihať. Vlasy. Na hlave.

  • 14. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 44
Pomala cesta k dokonalosti

Miro 'amplitur' Zajko

Pomala cesta k dokonalosti

Vcera bolo prese 23:00, ked som odlozil zehliacu dosku a upratal veci do skrine.

  • 7. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 38
reklama
SkryťZatvoriť reklamu