reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miro 'amplitur' Zajko

Miro 'amplitur' Zajko

Bloger 
  • Počet článkov:  169
  •  | 
  • Páči sa:  0x

     Vyštudovaný informatik a marketingový manažér. Pracuje, pretože inak by mal príliš veľa voľného času (viď foto). Momentálne v Prahe.     A dakedy tu bolo, že "závislý na dobrých knihách, dobrých jedlách, dobrých filmoch, dobrých počítačových hrách a dobrých ľuďoch (špeciálne výnimočných ženách) - jednoducho, milovník života" Tak som zvedavý, či sa niečo zmení...(kontra)produktívny kontakt:zajko(a)blog(o)sme(o)sk Zoznam autorových rubrík:  Z poetického črievkaZabíjanie voľného časuUdrelo mi do receptoraHistorický šermDo denníkaZo zeleného zošitaSpoza notebookupre Kristínkupre KatkuŠpanielsko, Portugalsko 2007NajsúkromnejšiePražské denníkyTenerife 2008Maroko 2009Kuba 2009SúkromnéSpoločnosťNezaradené

reklama

Súkromné

Blahorečenie kamalások

Miro 'amplitur' Zajko

Blahorečenie kamalások

alebo Oznam všetkým chlapom - Skvelé ženy (ešte) existujú! Chlapi potrebujú byť milovaní. Nech si vraví kto chce, čo chce, toto je fakt. Túto heroickú úlohu na seba berú naše frajerky, priateľky a ženy. Čo však robiť v prípade momentálneho nedostatku jedného z vyššie spomínaných?

  • 23. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 361x
  • 67
Najcitanejsi clanok na SME.sk

Miro 'amplitur' Zajko

Najcitanejsi clanok na SME.sk

Tak sa to stalo: moj clanok na blogu (Eurorest - Dovolenka pre hlupakov?) bol po (citlivom?!) prekopani redaktormi dennika SME uverejneny na internetovom portali sme.sk pod nazvom Dovolenka pre hlupakov a pre 12.2.2007 je najcitanejsi. No to aby mi uz aj slava zacala stupat do hlavy ;) PS: Este pochopim, ze je citanejsi ako udavac Nohavica, ale citanejsi ako (Sexi galeria? Idem sa na tu galeriu teda pozriet... ;)

  • 12. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 784x
  • 3
Vzťahy

Miro 'amplitur' Zajko

Vzťahy

Satiricko cynická analýza diania okolo mňa, podstatne ovplyvnená uplynulým víkendom.

  • 18. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 470x
  • 26
Rozlúčka s detstvom

Miro 'amplitur' Zajko

Rozlúčka s detstvom

Na stanici som si dal potréningovú kofolu a potom som dlho ležal na lavičke s batohom pod hlavou. Okoloidúci si mysleli a povedali svoje, ja som sa však cítil ako najväčší cestovateľ. O niekoľko minút som mal nastúpiť na vlak. Vlak detstva a nádeje.

  • 2. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 713x
  • 40
Deň "D" (podobenstvo)

Miro 'amplitur' Zajko

Deň "D" (podobenstvo)

Tak, a máme to. Dnes som ráno veľmo skoro vstal a u babky jablká na jablkovicu strúhal (prišiel som pri tom o kúsok ľavej dlane a palca). Cestou domov som vo vlaku zaspal, keď tu ma - desať sekúnd pred odchodom vlaku z mojej konečnej stanice - zobudilo zvonenie telefónu. Niektoré veci sa jednoducho musia stať...

  • 20. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 244x
  • 22
reklama
Sťažnosť na rodičov

Miro 'amplitur' Zajko

Sťažnosť na rodičov

Dnešný Svet je plný darebákov. Kto nemá ostré lakte, neprežije. V spoločnosti začali opäť vládnuť zákony džungle. A preto sa chcem, vážená porota, sťažovať na rodičov.

  • 5. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 186x
  • 36
Povzdych

Miro 'amplitur' Zajko

Povzdych

Ach, koľko krásy a koľko bolesti je medzi bozkami. Prvým a Posledným.

  • 27. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 186x
  • 8
Úvaha o VIP

Miro 'amplitur' Zajko

Úvaha o VIP

Po dnešku si môžem povedať – som zaslúžený VIP. Zaslúžene?

  • 9. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 744x
  • 21
Hrdinovia zoči-voči ihle

Miro 'amplitur' Zajko

Hrdinovia zoči-voči ihle

A krásny deň je za mnou. Včera večer som ukecal sestru, aby šla so mnou darovať krv. Vstali sme teda okolo siedmej a v polospánku (každé vstávanie pred obedom je pre mňa nevýslovným utrpením – a to niekedy obedujem okolo tretej) sme sa dopravili na transfúznu stanicu.

  • 17. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 299x
  • 14
Som Nula a som na to hrdý

Miro 'amplitur' Zajko

Som Nula a som na to hrdý

V piatok sme mali vystúpenie. V piatok trinásteho. Nie som poverčivý, no nebolo mi všetko jedno. Ale o tom písať nechcem (mimochodom, vystúpenie dopadlo výborne :) ). Po skončení celej akcie sme sa naskladali do auta a odišli. Počas preberania našich výkonov a pojedania pizze mi zrak padol na telefón. Zmeškaný hovor. Volajúci – „Transfuzne“. A v hlasovej schránke nasledovný odkaz:

  • 14. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 689x
  • 20
reklama
Kdo neměl zrzku, neví co je rozkoš

Miro 'amplitur' Zajko

Kdo neměl zrzku, neví co je rozkoš

Pochopte ma. Nechcem sa sťažovať. Sme spolu už niečo vyše pol roka a je nám celkom fajn. Len... no veď si prečítajte.

  • 13. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 327x
  • 44
Usmievavé oči

Miro 'amplitur' Zajko

Usmievavé oči

Stalo sa to včera. Prifrčal som zo školy a chcel som sa dostať čím skôr domov. Pozrieť si aspoň poslednú tretinu hokeja našich proti Rusom. Bus mi však išiel až za 10 minút. Vybral som sa teda do supermarketu. Ak už aj nie príjemne stráviť, tak aspoň účinne zabiť čas. A v obchode som stretol bratranca Romana. Dosť dlho sme sa nevideli. Zavolal som ho teda na jedno do stanu na námestí – pokecáme a zároveň si pozrieme hokej. To som ale ešte netušil, čo tým rozpútam...

  • 3. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 525x
  • 29
Voniame jahôdkami

Miro 'amplitur' Zajko

Voniame jahôdkami

Dni ako dnes zažívam málokedy. Chválapánubohu. O to viac si ich potom vychutnávam...

  • 20. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 211x
  • 4
Vtáka poznáš po perí, priateľa po spame

Miro 'amplitur' Zajko

Vtáka poznáš po perí, priateľa po spame

Včera som dostal jeden z nekonečných listov. „Splní sa Ti, na čo myslíš! Stačí, keď tento mail pošleš ešte desiatim priateľom...“ Napísal som iba jednému. Niežeby som nemal viac priateľov. Ale ja som napísal odosielateľovi...

  • 10. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 398x
  • 7
Poslenný spravollivý

Miro 'amplitur' Zajko

Poslenný spravollivý

Mám za sebou podivný víkend: – bol som na chate, – zo SuperStar vypadla Zdenka Predná, – asi som za zamiloval do paraglidingu, – prvý krát som si tento rok opekal, – moja sestra odletela na 2 týždne do Japonska, – zomrel pápež Ján Pavol II.

  • 4. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 616x
  • 7
reklama
KARMA TOP TEN

Miro 'amplitur' Zajko

KARMA TOP TEN

alebo ako sa naše krásne blogovanie na obyčajnú hitparádu zmenilo...

  • 29. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 767x
  • 22
Spravte si pyžamový deň

Miro 'amplitur' Zajko

Spravte si pyžamový deň

Mm rd moje pyžamov dni. Keď je človek v pyžame od večera do rna. Divte sa, čo je na tom čudn? Nič. Ibaže medzi tm večerom a rnom uplynie jeden deň.

  • 23. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 114x
  • 5
Moje „poprvé“

Miro 'amplitur' Zajko

Moje „poprvé“

Už nejak čas blogujem. Pasvne čtam si in blogy. Niektor s skvel, in dobr, in... vbec nie. Na niektorch sa zabavm, niektor ma printia zamyslieť sa, in... ani nedočtam. A teraz som sa rozhodol zmeniť status z pasvneho na aktvny. Stal som sa plne funkčnm blogerom. Tmto dvam v anc svoje mylienky, nzory, svoje najvntornejie vntro.

  • 23. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 067x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu