reklama

Neminuté básne

Ako som sa tak v utorok prehrabával v mojich papieroch a upratoval si veci po bývalej robote, do ruky mi padol aj zošit s poznámkami zo školenia z bývalejbývalej roboty v Hamburgu. A medzi rokapol starými vysvetleniami, ako nastavovať webserver, pojednaní o finančných derivátoch a interpretácii štruktúry databázy som našiel zastrčené dávno zabudnuté básne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Zdroj: bluebuddies.com
Zdroj: bluebuddies.com 


Denník
 Keď uvidím sa v Tvojich očiach
 a moje ústa v Tvojich skončia
 v ten deň zapíšem si do denníka
 že už viem, ako láska vzniká.


Gurmánska
 Možno to znie trošku drzo
 keď tu takto splietam rýmy,
 prepáč láska, vážne prepáč, ale –
 zachutila si mi.


Riekanka
 Po nábreží koník beží
 a vedľa mňa telo leží.
 Telo leží, usmieva sa,
 „ Miluje ma! “ To je krása!


Ty si mi povedala ;)
 Ani neviem ako
 ocitol som sa v rozprávkovej krajine
 za dvoma horami
 a medovými vlasmi,
 za zelenými očami
 a... Ach, tak už mlč a zhasni...


Trubadúr
 Na stenu zavesím
 svoju lutnu smutnú
 keď v lásku uverím.
 A moje smútky utnú...


Miro 'amplitur' Zajko

Miro 'amplitur' Zajko

Bloger 
  • Počet článkov:  169
  •  | 
  • Páči sa:  0x

     Vyštudovaný informatik a marketingový manažér. Pracuje, pretože inak by mal príliš veľa voľného času (viď foto). Momentálne v Prahe.     A dakedy tu bolo, že "závislý na dobrých knihách, dobrých jedlách, dobrých filmoch, dobrých počítačových hrách a dobrých ľuďoch (špeciálne výnimočných ženách) - jednoducho, milovník života" Tak som zvedavý, či sa niečo zmení...(kontra)produktívny kontakt:zajko(a)blog(o)sme(o)sk Zoznam autorových rubrík:  Z poetického črievkaZabíjanie voľného časuUdrelo mi do receptoraHistorický šermDo denníkaZo zeleného zošitaSpoza notebookupre Kristínkupre KatkuŠpanielsko, Portugalsko 2007NajsúkromnejšiePražské denníkyTenerife 2008Maroko 2009Kuba 2009SúkromnéSpoločnosťNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu