reklama

Mám článok v SME (2)

Veru tak. Ďalší. V dnešnom SME mi uverejnili môj príspevok Hľadám Boha. Zn.: som ateista. Na 17. strane. Mimochodom, celej venovanej blogom. Ocitol som sa teda v strede, olemovaný takými esami ako Miriam (Ľudia z ambasády), Slavo (Jeden deň Ivana Vedca), Jozef (Jastrab, rýchlosť, tachometer a GPS) či Alex ("Land of the Free" alebo odvážte sa nepokosiť si trávnik). Je to divný pocit, keď viete, koľko ľudí čítalo váš výtvor. Na sme.sk približne 10 000 ľudí. Na blogu okolo 2000. A niekoľko ľudí hádam aj v novinách. Wow! PS: a aj internetovú adresu mi dobre napísali ;) PS2: ďakujem čitateľovi, že ma na uverejnenie upozornil.

Písmo: A- | A+

Miro 'amplitur' Zajko

Miro 'amplitur' Zajko

Bloger 
  • Počet článkov:  169
  •  | 
  • Páči sa:  0x

     Vyštudovaný informatik a marketingový manažér. Pracuje, pretože inak by mal príliš veľa voľného času (viď foto). Momentálne v Prahe.     A dakedy tu bolo, že "závislý na dobrých knihách, dobrých jedlách, dobrých filmoch, dobrých počítačových hrách a dobrých ľuďoch (špeciálne výnimočných ženách) - jednoducho, milovník života" Tak som zvedavý, či sa niečo zmení...(kontra)produktívny kontakt:zajko(a)blog(o)sme(o)sk Zoznam autorových rubrík:  Z poetického črievkaZabíjanie voľného časuUdrelo mi do receptoraHistorický šermDo denníkaZo zeleného zošitaSpoza notebookupre Kristínkupre KatkuŠpanielsko, Portugalsko 2007NajsúkromnejšiePražské denníkyTenerife 2008Maroko 2009Kuba 2009SúkromnéSpoločnosťNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu