reklama

Ďakujem

... sponzorom, ktorý pomohli zrekonštruovať barbakan na mestskom hrade v Banskej Bystrici. Podporili tým aj myšlienku nultého ročníka Banskobystrického šermiarskeho festivalu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)

 ... odbornej porote (v zložení slovenskoznámy herec Dušan Cinkota, svetoznámy mím Miroslav Kasprzyk a dvaja mnedovtedyneznámi postarší ex-šermiari). Ocenený sme boli v kategórii „ Vizáž “. Odbornú porotu dav (ok, 7 ks) škótskych bojovníkov očividne očaril. Obdržali sme „ kotlík medený, nad pahrebou vyúdený“ a dokonca aj diplom! Diplom som naposledy dostal počas športového dňa pred asi piatimi rokmi. Za hod granátom...

 ... divákom za ocenenie nášho vystúpenia „ Cenou divákov“. Veď čím iným by nás tak aj diváci mohli oceniť? Okrem potlesku, samozrejme? Predsa – ešte väčším potleskom! A ja spätne oceňujem divákov – banskobystrický patria medzi najlepších! Dokonca aj s tým pripitým breakdance densujúcim bezdomovcom. ;) K cene patrila finančná odmena v podobe ligotavých dukátikov (v celkovej hodnote približne päťsto Sk). Ej, veru sme tým zrak onakvejším skupinám vytreli! „ Aldaróóón!!!

 ... Adi za pád z pódia. Nezostal som sám, komu sa takôto dačo počas duelu prihodilo. Aj keď ona spadla z oveľa nižšej výšky, ako ja na Devíne. Statočne však na pódium opäť priskočila, horiacu fakľu do ruky pevnejšie zovrela a v šerme pokračovala. „ The show must go on! “ Za každých okolností.

 ... Ivanovi za zorganizovanie pofestivalovej hostiny. Konečne hostina, aká má byť! Významná prítomnosť asi päťdesiatich okostýmovaných šermiarov, hlinených džbánov, pohárov a podnosov a akútny nedostatok príborov vdýchli všetkému inú atmosféru. Pečené jahňa a ryby, klobásy a varené kolená, koláče a ovocie sa na stoloch striedali s krčahmi plnými piva a vína. Konečne hostina, ktorú som si vychutnal! Neprežral som sa hneď na začiatku a postupom „ z tohto kúšťok, i z hentoho troška, a ani tamto som ešte neokúsil “ som sa prepracoval ku krásnemu stavu – s plným bruchom najfajnovejších dobrôt a s pohárom piva v ruke sa oddávať šermiarskym historkám.

 ... Stenlymu, ktorý ma odchytil na polceste do polpostele, zapojil do družného debatného krúžku so sídlom na čerstvom horskom vzduchu a prinútil ma tak zostať bdelým ešte asi dve hodiny (do tretej v noci). Veľmo dobre „ šme še pobavili “!

 ... neviemkomu za objasnenie najhoršej nadávky, vyplynuvšej z tradičného vzájomného doberania si istých dvoch na smrť znepriatelených skupín:
Henrikus (Bratislavčan): „ Ty si k*k*t!
Neviemkto (Východniar): „ A ty si blavák !
Na to už Henrikus nemal čo povedať a tak si radšej pripili.

 ... Tigrovi za záchranu života. Mne totiž, na horský vzduch nenavyknutému obyvateľovi predsalen teplejších oblastí našej krásnej a krásami oplývajúcej vlasti, bola vonku na čerstvom horskom vzduchu v kilte strašná zima. Ona mi svoj barokový plášť okolo pliec ovinula bez toho, aby si ho vyzliekla a vlastným te(p)lom ma zahrievala. Považujem to za veľmi ústretový krok, ktorý podstatne zblížil naše šermiarske skupiny.

 ... Hemanovi za promptný odvoz domov. Leteli sme na „ Bielom prízraku “, že až plechy hrkotali! Len svetlá by si mohol opraviť – keď sa v stovke na diaľnici zrazu ocitnete v absolútnej tme, oči vám vylezú až na vrch hlavy. Preto som aj skoro celú cestu prespal. Podľa hesla „ Nepropadejte panice “ som chcel zomrieť čo najdôstojnejšie.

 ... Bigbítovi za sprostredkovanie humornej (lež nepublikovatelnej ) historky o tom, ako Cinkotovi mobil do toalety spadol a s akým nadšením on túto situáciu komentoval.

 ... všetkým zúčastneným za krásne podujatie. Som rád, že sa naň podujali a i nás prizvali.


Miro 'amplitur' Zajko

Miro 'amplitur' Zajko

Bloger 
  • Počet článkov:  169
  •  | 
  • Páči sa:  0x

     Vyštudovaný informatik a marketingový manažér. Pracuje, pretože inak by mal príliš veľa voľného času (viď foto). Momentálne v Prahe.     A dakedy tu bolo, že "závislý na dobrých knihách, dobrých jedlách, dobrých filmoch, dobrých počítačových hrách a dobrých ľuďoch (špeciálne výnimočných ženách) - jednoducho, milovník života" Tak som zvedavý, či sa niečo zmení...(kontra)produktívny kontakt:zajko(a)blog(o)sme(o)sk Zoznam autorových rubrík:  Z poetického črievkaZabíjanie voľného časuUdrelo mi do receptoraHistorický šermDo denníkaZo zeleného zošitaSpoza notebookupre Kristínkupre KatkuŠpanielsko, Portugalsko 2007NajsúkromnejšiePražské denníkyTenerife 2008Maroko 2009Kuba 2009SúkromnéSpoločnosťNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu