reklama

Hola!

Pred mesiacom si nás šéka zavolala do kancelárie a so smútkom v hlase nám oznámila, že máme padáka...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)
zdroj: www.donquijote.org
zdroj: www.donquijote.org 


 Na revanž nám ponúkla, že nám skúsi nájsť nejakú prácu v rámci firmy. Po mesiaci a pol ničnerobenia sa jej to nakonic podarilo. Aj za cenu, že musela náš štvorčlenný tím rozdeliť. Tak som sa , po trojmesačnom školení v Hamburgu a Mníchove (ktoré mi je momentálne na dve veci), stal nováčikom v novovznikajúcom projekte.

 Čas, ktorý potrebovala Lene (moja bývalá dánska šéfka) na to, aby mi našla prácu, som zabíjal rôzne (" Lene, čo mám robiť? " " Neviem. Tvár sa zaneprázdnene (Try to look busy)"). Prečítal som teda celý Internet, zahral som niekoľko sto partičiek Solitaire (hovorme tomu Solitaire ), napísal diplomovku, a tak... Život nemohol byť krajší. Keď si ma nakoniec zavolala a oznámila mi radostnú novinu, podlomili sa im kolená. Našla mi job! Kurnik, dva týždne pred štátnicami?!

 Tak sa začalo dvojtýždňové stresovanie, pozostávajúce zo sedenia v robote, počúvania celodenných prezentácií ( in english, of course), čo najrýchlejšieho presunu na intrák, večere a krátkeho šlofíka. Okolo desiatej som sa zobudil a učil sa tak do druhej. Pár dní pred štátnicami som bol taký zmagorený, že som popri listovaniu v poznámkach pozeral Vyvolených (!!!) a videl som všetky B-čkové filmy. Posledné tri dni pred dňom Š som spával s poznámkami pod vankúšom. Inu, snáď motyka vystrelí...

 Vystrelila. Nakoniec som zoštátnicoval. Najkrajšie na štúdiu marketingovej komunikácie je fakt, že nemusíte veľa vedieť. Ak sa dokážete tváriť sebaisto a používať slová ako synergický, efektívny či segmentovaný bez zakoktania, máte to v suchu. (Ok, treba niečo aj vedieť. Čím tenší vankúš, tým lepšie.. .)

 Nasledujúci deň v práci som viac-menej prespal, keďže mi šéf nedal volno. Ledva som ho dokopal k tomu, aby mi dal dovolenku aspoň na štátnice. Celý rozhovor prebiehal nasledovne:
"Hi Siegfried, budem potrebovať voľno na štátnice."
"OK, koľko dní?"
"Dva týždne."
"?!?"
"Dva týždne. To sú ŠTÁTNICE."
"No way! Musíš byť v práci."
"Ale..."
"JA mám zodpovednosť za projekt. Zodpovedám, že budeš RIADNE vyškolený pred tým, ako vás pošleme na doškolenie do krajiny."
"OK, chápem. Tak týždeň..."
"No way!"
"Ale štátnice!"
"Pozri, rozhodni sa - škola, alebo projekt."
"Ale štátnice..."
"Tá skúška sa nedá presunúť?"
"No, dá..."
"Tak si ju presuň."
"Ok. Deň bude stačiť..."
Bude musieť, povedal som si zúfalo. Ále, veď aj v septembri sa dá štátnicovať...

 Po chaosení okolo štátnic a školení nás nakoniec poslali do krajiny, ktorej budeme poskytovať technickú podporu. Beriem to ako zadosťučinenie. Vyzbrojený kolegom z Dominikánskej republiky a jediným španielskym slovom ( cerveza) volám - hola, Madrid !

;)


Miro 'amplitur' Zajko

Miro 'amplitur' Zajko

Bloger 
  • Počet článkov:  169
  •  | 
  • Páči sa:  0x

     Vyštudovaný informatik a marketingový manažér. Pracuje, pretože inak by mal príliš veľa voľného času (viď foto). Momentálne v Prahe.     A dakedy tu bolo, že "závislý na dobrých knihách, dobrých jedlách, dobrých filmoch, dobrých počítačových hrách a dobrých ľuďoch (špeciálne výnimočných ženách) - jednoducho, milovník života" Tak som zvedavý, či sa niečo zmení...(kontra)produktívny kontakt:zajko(a)blog(o)sme(o)sk Zoznam autorových rubrík:  Z poetického črievkaZabíjanie voľného časuUdrelo mi do receptoraHistorický šermDo denníkaZo zeleného zošitaSpoza notebookupre Kristínkupre KatkuŠpanielsko, Portugalsko 2007NajsúkromnejšiePražské denníkyTenerife 2008Maroko 2009Kuba 2009SúkromnéSpoločnosťNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu