reklama

EuroRest - dovolenka pre hlupakov

Oznamujeme vam tymto, ze ste boli vytypovany k odberu hoteloveho seku in blanco zarucujuceho 14 BEZPLATNYCH NOCLAHOV V 1000 HOTELOCH na Slovensku a 13 europskych statoch. Prisiel aj vam podobny (ehm, rovnaky) spam (hoax)? Pozrel som sa mu na zubky a nakoniec nie je taky vyhodny, ako je prezentovany. Vlastne - nie je vyhodny vobec.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)
Klamari?!  www.wajoa.co.kr
Klamari?! www.wajoa.co.kr 

www.wajoa.co.kr" author=" " />

 Dnes mi prisiel podivuhodny e-mail do mojej schranky na POBOXe:

Surna sprava
Surna sprava 

 Zabudnime na otazku, ci je eticke (pche, ze eticke - koho toto dnes trapi?!), aby mi moj free mail posielal spam oznaceny ako Surna sprava. Ak by sme vsak na otazku nezabudli, v bode 3.2 podmienok pouzivania sluzby Pobox by sme sa docitali: "Atlas má právo zasielať Používateľovi správy obsahujúce informácie o iných službách alebo novinkách, ktoré Atlas ponúka, ako aj správy obsahujúce komerčné informácie tretích osôb." Nuz, treba i citat, nie len klikat... Nasledne mierne poplaseny, co tak strasne surne moze byt, otvoril som spravu a hadajte co - spam. Hromdotoho!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Neskutocne vyhodna akcia! Ubytovanie v 1000 hoteloch v 14 krajinach na 14 noci zadarmo! Kde je hacik? Ako vacsinou vzdy - v definicii slovicka zadarmo. Zadarmo mate naozaj ubytovanie (na niektorych forach sa uvadza aj zlava z ceny ubytovania). Co zadarmo nie je? Jedlo. Pri pouziti seku na pobyt (az na 14 noci) zadarmo sa totiz dotycny zaviaze vyuzivat stravovacie zariadenie daneho objektu. Zda sa to stale vyhodne? Zda - ubytko zadarmo je fajn a jest tam clovek aj tak musi, tak co.

 Uvedme si pripadovu studiu: kedze ideme (ake teda nedam vypoved v robote a nerozidem sa s frajerkou) na dovolenku do Spanielska, napadlo ma, ze mozme teda skocit aj do hotela, tak na tyzden. Nasiel som si na ich strankach hostel La Curva (nie kvoli nazvu, ale kvoli najlepsiemu pomeru cena/vykon ;) a tam cena za osobu na noc - 28 Euro. No nekup to! Ubytko zadara a polpenzia (aj s dezertom!) za 56 Euro za noc pre 2 osoby. Na 7 dni je to iba 392 ligotavych Euracikov. Juchu juchu, Andaluzia, tesim sa!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Pochybnosti ma prepadli, ked som si danu sumu premenil na drobne. Rozumej - na slovenske koruny. 13 520 Sk za tyzden pre dve osoby v ** hoteli sa mi zdalo trosku vela, ale ved je to akcia! Tie su vzdy vyhodne! Hadam by sa nechceli tito dobri ludia obohatit na moj ucet?!

 Skusil som teda popatrat v internete. Nasiel som si domovsku stranku La Curvy (ok, paci sa mi aj to meno ;) a az potom sa zacali diat zazraky. Na podstranke s ubytovanim jasne svietila suma 40 Euro za 2postelovu izbu. Nikde som sa sice nedocital, ci je to aj s (pol)penziou, ale ak aj nie, za 16 Euro denne sa urcite najest da...

 Ako teda clovek usetri pri zadarmo vycestovani s EuroRest? Pocitajme:

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Trosku matematiky
Trosku matematiky 

 Wow! No ako dobre! Pri vyuziti totalsupermega akcie clovek vlastne prerobi 3869 tazko zarobenych korun slovenskych! K sume si treba este pripocitat administrativny poplatok 479 Sk (zlava z povodnych 769 Sk - no aki ludomili). Celkove manko sa tymto vysplha na 4348 Sk! A to este musim odporucat dany hotel minimalne 5 kamaratom/znamym. Sice som s nimi nikde nebol a predsa ich odporucam do pozornosti. A viac ako 5 osobam! A dokonca uuuplne neznamym. Nuz, asi som divny...

PS: Inak, ani tych hotelov nemaju tisic:

Heh, tak 1000 hotelov?!
Heh, tak 1000 hotelov?! 
Miro 'amplitur' Zajko

Miro 'amplitur' Zajko

Bloger 
  • Počet článkov:  169
  •  | 
  • Páči sa:  0x

     Vyštudovaný informatik a marketingový manažér. Pracuje, pretože inak by mal príliš veľa voľného času (viď foto). Momentálne v Prahe.     A dakedy tu bolo, že "závislý na dobrých knihách, dobrých jedlách, dobrých filmoch, dobrých počítačových hrách a dobrých ľuďoch (špeciálne výnimočných ženách) - jednoducho, milovník života" Tak som zvedavý, či sa niečo zmení...(kontra)produktívny kontakt:zajko(a)blog(o)sme(o)sk Zoznam autorových rubrík:  Z poetického črievkaZabíjanie voľného časuUdrelo mi do receptoraHistorický šermDo denníkaZo zeleného zošitaSpoza notebookupre Kristínkupre KatkuŠpanielsko, Portugalsko 2007NajsúkromnejšiePražské denníkyTenerife 2008Maroko 2009Kuba 2009SúkromnéSpoločnosťNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu