reklama

Cesta

(báseň)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu
(zdroj: http://www.calm.wa.gov.au)

Neviem kto som,
no viem, kam kráčam –
dopredu.
Iba kladiem nohu pred nohu,
zvedavý,
odkiaľ kam ma moje nohy dovedú.

Skúsim ísť sám
a bez pomoci.
V piesku uvidím iba jedny stopy.
Len pred hviezdnym nebom nado mnou
a mravným zákonom v sebe
zrak sklopím.

Pošlem Ti list
vo fľaške
od rumu.
Bude v nej,
čo som Ti nikdy nepovedal
a zbytok zdravého rozumu.

Dostaneš ju a
možno vypiješ, možno vyleješ
do záchodu.
Ja sa to nikdy nedozviem.
A možno áno.
A Tvojim smerom moje nohy možno povedú.

Miro 'amplitur' Zajko

Miro 'amplitur' Zajko

Bloger 
  • Počet článkov:  169
  •  | 
  • Páči sa:  0x

     Vyštudovaný informatik a marketingový manažér. Pracuje, pretože inak by mal príliš veľa voľného času (viď foto). Momentálne v Prahe.     A dakedy tu bolo, že "závislý na dobrých knihách, dobrých jedlách, dobrých filmoch, dobrých počítačových hrách a dobrých ľuďoch (špeciálne výnimočných ženách) - jednoducho, milovník života" Tak som zvedavý, či sa niečo zmení...(kontra)produktívny kontakt:zajko(a)blog(o)sme(o)sk Zoznam autorových rubrík:  Z poetického črievkaZabíjanie voľného časuUdrelo mi do receptoraHistorický šermDo denníkaZo zeleného zošitaSpoza notebookupre Kristínkupre KatkuŠpanielsko, Portugalsko 2007NajsúkromnejšiePražské denníkyTenerife 2008Maroko 2009Kuba 2009SúkromnéSpoločnosťNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu