reklama

Ruzovi teroristi

Tak som si jedneho debilneho (ten den bol vlastne celkom OK, zdebilnel az v procese T-Mobilizacie) dna objednal cez ruzovych telefon. Chyba? Mozno. Momentalne sa smejem cez slzy. Ale je to nebezpecny usmev. S takym vyrazom na tvari kricali malicki japoncici “Banzaaai!” A potom sa uz akosi nesmial nikto…

Písmo: A- | A+
Diskusia  (32)
Zdroj: http://www.b-schmitt.de
Zdroj: http://www.b-schmitt.de 

Zdroj: http://www.b-schmitt.de" author=" " />
 Zacalo to celkom nevinne – zavolal mi v januari ujo z T-Mobile, vraj ci nechcem volat pol roka na dve cisla zadarmo. Tak som chvilku pohutal a potom reku – a ved daj! Dohodli sme teda vsetko telefonicky, nadiktoval som mu jedno zadarmo-ruzove a jedno zadarmo-oranzove cislo a na druhy den mi prisiel novy telefon aj s kurierom, podpisal som zmluvu a tesil sa ako infantilny dospely z kindervajca.

Elektronicke nebo

 Ukecat som sa vlastne nechal iba z jedineho dovodu (nepocitam tradicnu slovensku nenazranost) – moj stary prevelice oblubeny telefonik Siemens CXT 65 dosluzil a pobral sa do elektronickeho neba. I ked, treba povedat, ze dost kurioznym sposobom – ocividne nebol testovany na situaciu, ked si uzivatelovi majucemu telefon v zadnom vrecku nohavic sadne na kolena akokolvek lahka frajerka (lahka vo vyzname fyzikalnom, nie psychologickom). S prasknutym displayom a posramotenou elektronikou spravil “ Beep…” a v tichosti sa odobral do kralovstva jednosmerneho prudu a cistotnych pouzivatelov. Nasledujuceho pol roka som pouzival zapozicanu Andrejovu prastaru A55 a nenapadne sa obzeral po nejakom novom nastroji pre vyssiu formu komunikacie. Ponuka ruzoveho muzika mi prisla preto prave vhod.

 S novucickou N6280 (inak, len medzi nami, je to dost mantavy telefon) som okamzite (po ubezpeceni ruzoveho muzika, kuriera a aj datumu na zmluve) zacal vyvolavat frajerku. Teda, vyvolavat frajerke. Kedze bola v skole, vyvolavanie sa presunulo na podvecer a ja som si mal aspon cas precitat celu zmluvu. Tipujem, ze som asi iba 143. clovek na Slovensku, ktory tak ucinil. Prekvapeny som zistil, ze som sa zaviazal k uhradeniu pokuty 15000Sk v pripade porusenia povinnosti zo strany ucastnika (akoze mna). Heh, a to mi kedy ruzovy muzik spomenul toto?! Ani to “ zadarmo ” nie je celkom kosher – vztahuje sa iba na 2000 minut na vybrane cislo mesacne. Pche, dobre klamstvo – ved to je len hodina denne!!!

Prva reklamacia

 Uzival som si teda vyhody, volal do zblbnutia a chvalil teplofarebne T vsade, kde sa dalo. Ako sa vravi – nechval den pred vecerou, respektive nechval mobilneho operatora pred priduvsou fakturou. Faktura naozaj prisla a ake prekvapenie – miesto ocakavanych 800Sk nejake divne cislo, napadne sa podobajuce sume 1900Sk (jasne, ze su to smiesne sumy, ale ide o princip). Zavolal som si teda na 12345 a popytal sa, co je vo veci. Ruzovy support muzik chvilku poplasene browsoval a potom ma oboznamil s dvoma novinkami:
 1. moje zadarmo volanie neplati podla ich systemu od podpisania zmluvy (29. 1. 2007) ale az od zaciatku noveho fakturacneho obdobia (co je bud 1. 2. 2007 alebo 7. 2. 2007 – sam celkom presne nevedel). Na moju otazku “ Ako je to mozne, ved minule mi do telefonu tvrdil, ze plati okamzite po doruceni noveho balika kurierom, co mi potvrdil aj samotny kurier a taky datum mam aj na zmluve?! ” iba virtualne pokrcil plecami. Benevolentne som si vsak povedal “ Aaa nech, 150Sk ma nezabije. Nech ma chudak T-Mobile z coho zit. ” Och, naivny hlupak! Ja, nie T-Mobile…
 2. moje zadarmo-orange cislo bolo do systemu uvedene chybne (nejaka cislica hore dole, komu by to prosimvaspekne vadilo) a tak som volal sice frajerke (ehm, aspon myslim ;) ale uctovali si, akoby som volal cudziemu na niepolrokazadarmo cislo.

 Nasledovala teda prva reklamacia, ktora ale nijako nemala vplyv na fakt, ze som 1900 korunovu fakturu musel zaplatit. „Ak vam reklamaciu uzname…“ „Akoze AK?!“ „Ak ju uzname, peniaze vam vratime“ „Na ucet?“ “Nie, budu odpocitane z buducej faktury” “Cize ja vam dam na volne disponovanie mojich 700 korun na cely mesiac?!” “Inak to nejde…” “Aha…”

Druha reklamacia

 Po zaplateni (ved co ine mi zostalo) som mal celkom kludny mesiac. Dokonca sa mi ruzovi aj OSPRAVEDLNILI za zle zanesenie udajov do systemu. Vtedy som si pochvaloval ich ferovost.

 Frajerke som opatovne vyvolaval ostosest a zivot bol opat krasny a jednoduchy ako v pradavnych casoch monopolnej pevnej linky (ktoru navyse platili rodicia ;) Nic, co je krasne a jednoduche, netrva vsak vecne a aj moj pokoj nastrbila (rozvratila) druha faktura. Z ocakavanych 100Sk (predpokladana platba 800Sk – 700 korunovy preplatok z minuleho mesiaca) poskocila na sumu 3700Sk. Wow, povedal som si…

 V naslednom telefonate na 12345 som sa dozvedel, ze zadarmo-orange cislo je sice uz OK, ale system ho zacne akceptovat az v nasledujucom fakturacnom obdobi. Wow, povedal som si opat. Ako informatik-skoroprogramator a spravca IS celkom dobre nechapem, preco megakorporacia pouziva informacny system pre jedalne materskych skol (a to som setsakramentsky urazil vsetky IS vsetkych jedalni). Nuz, asi im vyhovuje. Aj informacny system, aj nastvani zakaznici…

 Po doraznom odmietnuti zaplatenia mi ruzovy support muzik povedal, ze on teda spise dalsiu reklamaciu a mna prepoji na financne, aby som si SKUSIL vyjednat odlozenie splatky do vyriesenia staznosti. Teta na financnom povedala OK, no problem a tak som zlozil. Wow, povedal som si – ako veci krasne funguju…

Tretia reklamacia

 Nenudim vas uz trosku? Nejako sa mi zda, ze sa zacima opakovat a to citadel ( karma-klikatel ) nema rad…

 Kde som to len… aha: zacal mi teda dalsi krasny fakturacny mesiac. Frajerke este stale neleziem na nervy (z pohladu neustaleho vyvolavania), frajerka este stale viac-menej nelezie na nervy mne (vseobecne konstatovanie) a zivot je celkom fajn (dalsie vseobecne konstatovanie). A v T-mobile su debili (posledne vseobecne konstatovanie).

 Ked mi postova schranka nenavistne vyplula podivnu super-mega-nepriesvitnu obalku s T emblemom, mal som zu nieco tusit. Ale ja nie – ja som sa celkom potesil. Vsetko malo byt totiz urovnane. Obalku som roztrhal (inak sa totiz tato nova super-mega-nepriesvitna podivnost otvorit neda) a skoro ma porazilo. Celkova dlzna suma 3600Sk. Wow, to su ale k*k*ti, povedal som si…

 Telefonat na 12345 nasledoval reflexivne. Taky ujo Pavlov by len cumel… Ruzova support muslicka, ehm, muzicka si ma vypocula, desat minut chaosila (ako pravidelneho volajuceho ma to vsak nemohlo rozhadzat) a nakoniec mi oznamila, ze NIEKTO moju minulomesacnu reklamaciu nezapisal do systemu. *()&^#@%(!@!!! Teda, radsej som si uz nepovedal nic…

 Po dalsich desiatich minutach mi teta oznamila, ze sa skusi prepojit na financne a predlzit moje povolenie na odlozenie splatky o dalsi mesiac. Po patminutovom pocuvani tumpi-dumpi-tumpi-dum relaxacnej melodie dohanajucej psychicky labilnejsie osobnosti do stavu sialenstva mi povedala, ze financne jej ziadost zamietlo. Spiseme teda novu reklamaciu a nasledne ma moze (“ Ano!!! ”) prepojit na financne, aby som skusil o odklad poziadat. Opat...

  Ruzova support musl… ehm muz… ehm teta sa jala vyplnat reklamaciu a mna prepojila na financne. …tumpi-dumpi-tumpi-dum… Teta z financneho ma uistila, ze ten odklad mi predsa stale plati (he?!) a zazelala mi prijemny den.

Semifinale

 A zacal by mi krasny novy fakturacny mesiac, nebyt… Nebyt povodnej ruzovej support ehm, onej, ktora sa mi straaaaaasne ospravedlnila, ale ze moju minulo mesacnu reklamaciu v systeme prehliadla (!!!). Jezismarjajozef, povedal by som si, ale nejako sa mi nedostavalo slov…

 Tak som len vyjavene sedel a nechapavo pocuval onu zamestnankynu megakorporacie, ako sa mi straaaaaaasne ospravedlnuje a ze vlastne novu reklamaciu teda pisat nemusime, pretoze ta minulomesacna stale plati a na nu je naviazany aj ten odklad splatnosti. No bordel kompletny…

Finale

 Inu, ak sa nic nestane, v buducomesacnej fakture by uz malo byt vsetko s kostolnym timobajlovym poriadkom podla zdraveho rozumu. Dufajme… ;)

PS: Nie, neplanujem zmenit operatora – toto dotahovanie ma zacalo celkom bavit ;) A vobec, o com by som potom pisal clanky na blog?!

PPS: Prave mi volala ruzova support teta , ze jej reklamaciami sa zaoberajuvsia kolegynka uz nie je v praci, takze nad mojim pripadom zacnu dumat najskor v pondelok. Piatok, dve hodiny poobede a uz je fuc? Preco som ja vlastne odmietol pracovat pre T-Mobile?!

;)

Miro 'amplitur' Zajko

Miro 'amplitur' Zajko

Bloger 
  • Počet článkov:  169
  •  | 
  • Páči sa:  0x

     Vyštudovaný informatik a marketingový manažér. Pracuje, pretože inak by mal príliš veľa voľného času (viď foto). Momentálne v Prahe.     A dakedy tu bolo, že "závislý na dobrých knihách, dobrých jedlách, dobrých filmoch, dobrých počítačových hrách a dobrých ľuďoch (špeciálne výnimočných ženách) - jednoducho, milovník života" Tak som zvedavý, či sa niečo zmení...(kontra)produktívny kontakt:zajko(a)blog(o)sme(o)sk Zoznam autorových rubrík:  Z poetického črievkaZabíjanie voľného časuUdrelo mi do receptoraHistorický šermDo denníkaZo zeleného zošitaSpoza notebookupre Kristínkupre KatkuŠpanielsko, Portugalsko 2007NajsúkromnejšiePražské denníkyTenerife 2008Maroko 2009Kuba 2009SúkromnéSpoločnosťNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu