reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miro 'amplitur' Zajko

Miro 'amplitur' Zajko

Bloger 
  • Počet článkov:  169
  •  | 
  • Páči sa:  0x

     Vyštudovaný informatik a marketingový manažér. Pracuje, pretože inak by mal príliš veľa voľného času (viď foto). Momentálne v Prahe.     A dakedy tu bolo, že "závislý na dobrých knihách, dobrých jedlách, dobrých filmoch, dobrých počítačových hrách a dobrých ľuďoch (špeciálne výnimočných ženách) - jednoducho, milovník života" Tak som zvedavý, či sa niečo zmení...(kontra)produktívny kontakt:zajko(a)blog(o)sme(o)sk Zoznam autorových rubrík:  Z poetického črievkaZabíjanie voľného časuUdrelo mi do receptoraHistorický šermDo denníkaZo zeleného zošitaSpoza notebookupre Kristínkupre KatkuŠpanielsko, Portugalsko 2007NajsúkromnejšiePražské denníkyTenerife 2008Maroko 2009Kuba 2009SúkromnéSpoločnosťNezaradené

reklama

Zo zeleného zošita

Prvej láske

Miro 'amplitur' Zajko

Prvej láske

K zverejneniu tejto básne ma primäl spolubloger Ľudo Vician a jeho článok Poďme spomínať. Pekne si zaspomínal. Uverejnil aj báseň, ktorú venoval svojej Prvej láske. Báseň sa jej však do rúk nedostala. Podobný osud mala kedysi dávno aj tá moja. Báseň, i prvá láska.

  • 12. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 458x
  • 7
Zo zeleného zošita

Miro 'amplitur' Zajko

Zo zeleného zošita

V tejto rubrike budú postupne pribúdať básne a iné výtvory, ktoré sa postupne hromadili v mojej hlave. Niektorým sa podarilo preliať aj do literárnej (literárnej? povedzme radšej, že písomnej) podoby. Stali sa tak nesmrteľnými. ;) Budú tu dielka, ktoré vznikali v rokoch 1993 až 2004. Písané postupne na škole základnej, stredne vysokej i vysokej. Všetky mali rovnaký osud - skončili, či už priamo napísané, alebo neskôr vložené - v Zelenom zošite. Nádrži, do ktorej som si vylieval svoje radosti i žiale. Takže, ak sa blogom mihne nejaký článok z rubriky "Zo Zeleného zošita", má to iba dve príčiny: 1. niečo z mojej tvorby považujem za tak skvostné, že Vás o ten pôžitok nechcem a (alebo) nemôžem pripraviť; 2. nemám o čom písať a tak siaham do archívu. Do blogovania, priatelia! Miro 'amplitur' Zajko správca archívu

  • 12. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 123x
reklama
SkryťZatvoriť reklamu