reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miro 'amplitur' Zajko

Miro 'amplitur' Zajko

Bloger 
  • Počet článkov:  169
  •  | 
  • Páči sa:  0x

     Vyštudovaný informatik a marketingový manažér. Pracuje, pretože inak by mal príliš veľa voľného času (viď foto). Momentálne v Prahe.     A dakedy tu bolo, že "závislý na dobrých knihách, dobrých jedlách, dobrých filmoch, dobrých počítačových hrách a dobrých ľuďoch (špeciálne výnimočných ženách) - jednoducho, milovník života" Tak som zvedavý, či sa niečo zmení...(kontra)produktívny kontakt:zajko(a)blog(o)sme(o)sk Zoznam autorových rubrík:  Z poetického črievkaZabíjanie voľného časuUdrelo mi do receptoraHistorický šermDo denníkaZo zeleného zošitaSpoza notebookupre Kristínkupre KatkuŠpanielsko, Portugalsko 2007NajsúkromnejšiePražské denníkyTenerife 2008Maroko 2009Kuba 2009SúkromnéSpoločnosťNezaradené

reklama

Španielsko, Portugalsko 2007

Účastník zájazdu 5: Nech žije Port(ugalsk)o!

Miro 'amplitur' Zajko

Účastník zájazdu 5: Nech žije Port(ugalsk)o!

Časť piata, kde účastníci skončia namiesto chrámu v chráme konzumu a zažijú kúsok Škótska priamo v Španielsku. Prekročia jeho hranice s Portugalskom a s výraznou pomocou domorodých sprievodcov šťastne dorazia do Porta, ktorého poetické opisy nevznikli len pod vplyvom miestneho vína. Smädné jazyky poláska tento lahodný nápoj i v noci, aby sa, na všetko odhodlaní, neohrozene vrhli do vzbúrených vĺn Atlantiku.

  • 30. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 284x
  • 18
Účastník zájazdu 4: do autobusoch na Madrid!

Miro 'amplitur' Zajko

Účastník zájazdu 4: do autobusoch na Madrid!

Po ešte dlhšej odmlke (nové PC šlape výborne, to len ja musím bojovať s obdobiami horúčkovitej aktivity husto prekladanými prízemnou lenivosťou) som späť so zápiskami z cestovateľského denníka. Dnešný program – Madrid a ešte kúsok Toleda odminula alebo Od umenia po pivo...

  • 15. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 179x
  • 19
Je blbší Pelikán či Zajko?

Miro 'amplitur' Zajko

Je blbší Pelikán či Zajko?

alebo o poslednom dozvuku mojej dovolenky v Španielsku. Heh, zdá sa, že nebyť tejto témy, už dlho by som nemal o čom písať... (hmm, ono sa toho okolo mňa deje dosť, niekedy si vravím, že až priveľa, ale o tom inokedy ;)

  • 3. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 393x
  • 21
Účastník zájazdu 3: v tom lete v Tolede

Miro 'amplitur' Zajko

Účastník zájazdu 3: v tom lete v Tolede

Po dlhšej odmlke (moja moťerbórda sa po 6 rokoch veľmi aktívnej služby odporúčala do kremíkového neba) sa opäť vraciame k zápiskom z cestovania. Premrznutý čitateľ nahliadne do horúcich uličiek Toleda, ochutná pinchos, dozvie sa ako obísť španielsky zákon o reklame, uvidí španielsku dúhu (júhu!) a odhalí pôvod legendárneho nápoja Sangria de Vedro. PredPS: Tento článok je pre mňa prelomovým, pretože obsahuje okrem fotografií aj video! Pre mňa síce dosť zahanbujúce, ale nedalo mi sa oň s vami nepodeliť...

  • 17. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 798x
  • 23
Účastník zájazdu 2: ako nice bolo v Nice

Miro 'amplitur' Zajko

Účastník zájazdu 2: ako nice bolo v Nice

Diel druhý, v ktorom sa čitateľ oboznámi s mestom, nicejskou plážou a morom (dôverne). Autor v ňom počas prastarého rituálu obetuje pre úspech výpravy morským bohom časť svojho vybavenia, vyjadrí sa k domorodcom a neotestuje svoje bohaté znalosti francúzskeho jazyka. Ozaj, a dokončíme výpočet prejdených tunelov...

  • 30. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 568x
  • 29
reklama
Účastník zájazdu 1: Cesta tam...

Miro 'amplitur' Zajko

Účastník zájazdu 1: Cesta tam...

Prvá kapitola, v ktorej sa čitateľ dozvie, čo všetko chce starostlivá matka napchať neohrozenému cestovateľovi do batoha, aký je autor vlastne gentleman a prečo je dosť blbý nápad počítať prejdené tunely. Takže, dobaliť posledné drobnosti, nasadnúť do auta a hor sa na Španielsko! So všetkým dobrým aj zlým, čo ma tam čaká...

  • 27. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 647x
  • 49
reklama
SkryťZatvoriť reklamu